baileys Geplaatst Oktober 20, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 20, 2007 Hallo, Ik ben sinds vandaag aan de slag gegaan met het downloaden via nieuwsgroepen. Dankzij de duidelijke tutorials op deze site is het me gelukt om Sabnzbd en FTD te installeren zonder problemen. Het werkt volgens mij ook goed. Ik heb inmiddels 4 bestanden in mijn queue staan en er wordt gedownload met ca. 300kb/s. Ziet er allemaal dus goed uit. Alleen het volgende: alleen het eerste bestand dat op positie "0" staat is aan het downloaden. De andere bestanden worden niet gedownload (als ik kijk naar de kolom remain/total loopt dit niet op/terug). Dus mijn vraag is nu, moet ik iets instellen dat hij ook de andere gaat downloaden, of kan je maar 1 bestand per keer downloaden. Ik gebruik trouwens de server van planet. Bij voorbaat dank voor hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Limburg2007 Geplaatst Oktober 20, 2007 Bijdragen: 145 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 27, 2011 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 20, 2007 Bij SABnzbd kun je steeds maar een bestand downloaden. Als het eerste bestand klaar is, dan begint ie met het volgende bestand te downloaden . Goede keuze, ik gebruik SABnzbd ook. Fijn programma om mee te werken. Succes met downloaden. René Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 145
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie