Gast Audrey Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 Wie wilt mij maandelijks dvd\'s leveren, zodat ik deze als onderzetters kan gebruiken? Het lukt mij nl niet om ze zelf te vervaardigen, en ik geef het (ondanks de vele informatie die voorhanden is) op! :S Uiteraard staat hier een onkostenvergoeding tegenover Alvast thnx voor de eventuele reacties! :kiss: P.s.: mocht mijn berichtje nou tegen de regels in zijn :blush: , dan lees ik dat van de beheerder graag terug! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 maakt het nog uit wat voor dvd\'s? :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 5, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 5, 2005 Natuurlijk mag dit berichtje. Maar vertel, wat lukt het niet. Gooit het er maar even uit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast TijN Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 Inderdaad, voor elk geval is tegenwoordig wel een oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie