Spring naar bijdragen

Leuke xbox 360 shooter

keutie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  110
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb een xbox 360 en wilde daar een shootergame voor kopen, maar ik weet niet welke. Ik ben niet geinterresseerd in halo 3. Mij leek Rainbow six: Vegas wel leuk, maar ik ben bang dat die nu een beetje veroudert is. Dat er bijvoorbeeld op multiplayer bijna niemand meer speelt.

Mijn vraag is dus, weten jullie een goede xbox 360 shooter aan te raden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 110
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Geloof mij,

Er wordt nog meer dan genoeg RB6 vegas gespeelt. Erg goeie shooter, ga er nu ook weer mee verder omdat halo3 uitgespeeld is. Als je van dat Genre houdt (Tactical shooters dus),

Is GRAW (Ghost Recon Advanced Warfighter) 1 & 2 ook heel erg leuk..

RB6 Vegas is dus zeker een aanrader..  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

oKe bedankt voor je reactie, misschien koop ik hem dan ook wel. Ik heb dit jaar nog maar geld voor 1 spel te kopen en 1 te vragen voor kerst :P Dus ik zat ook aan CoD 4 te denken, en het is wel geen shooter, maar assasins creed lijkt me ook leuk :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 110

• Actief:  

Ik heb de BETA van COD4 gespeeld, en ik zeg het je, hij is über wreed..  O0

Assicins Creed staat nu boven op mijn verlanglijstje.

Nog een tip als je goedekope games op de kop wil tikken:

http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=16

Dit is het X(boxworld)-Bazar. Hier verkoopt iedere gamer z'n spel als hij er op uit gekeken is. Ik heb al meer dan 8 goeie deals hier, dus bijvoorbeeld RB6 vegas zou je hier voor een mooi prijsje kunnen kopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

oke O0 Bedankt, ik zou het liefst vandaag nog een spel kopen, dan kan ik er in mijn vakantie, nog lekker veel gebruik van maken, jammer dat CoD 4 of assasin creed niet al uit zijn. :( Na mijn vakantie heb ik weinig tijdxD

Zou het gek zijn om nu nog CoD3 te kopen, of heb ik dan kans dat over een maandje niemand die meer speelt, vanwege CoD4. (vind het tweedewereldoorlog element uit CoD3 leuk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 110

• Actief:  

Wat heel veel mensen denken, is dat als bijvoorbeeld Halo3 of COD4 uitkomt, de vorige versie's nietmeer gespeeld worden wat wel zo is..

Daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor ;)

Maar ik zou gewoon op COD4 wachten, of RB6 vegas ergens goedkoop proberen te krijgen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Beetje jammer dat ik dan nog 3 weken moet wachten :(;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 110

Robin bedankt voor al je reacties,

Kan je mij vertellen wat G.R.A.W. 2 precies inhoud, is de multiplayer leuk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 110

• Actief:  

Ik heb hem net een maandje van een vriend geleend.

Het is een tactical shooter, dit houdt in dat het dus zo echt mogelijk is nagemaakt.

Je hebt zalmaar zeggen een "Elite team" waarmee jij terroristen moet uitschakelen, bommen onschadelijk maken, enz.

De multiplayer is ook leuk, ook weer zeer realistisch.

http://www.gametrailers.com/game/3483.html

Hier kan je allerlij trailers, en reviews vinden. Kijk die is even door zou ik zeggen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Ziet er wel leuk uit.  :D

Wat zal ik doen, GRAW 2 morgen kopen, of wachten op Call of Duty 4? :duivel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 110

• Actief:  

Die keus moet je echt zelf maken. :)

Wat ik je wel kan zeggen is dat COD4 een must have is  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Dan ga ik maar voor CoD 4 en voor kerst assasins creed vragen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 110

• Actief:  

Goede keus..  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • 4 weken later...

• Bijdragen:  3

ik zou wachten op cod4.. GRAW2 is ook egt vet spel maar als je online wilt spelen moet je egt COD4 kopen.. GRAW2 is op live wel leuk om te doen enzo maar er zijn lang niet zoveel mensen/gamemodes als bij COD4.. bij GRAW2 krijg je tijdens het spelen ook ranks maar dat zijn er volgens mij niet meer als 16-20 voor zover ik heb gezien.. bij COD4 start je bij rank 1 tot 55 en dan kan je dat 10 keer doen tenminste dat heb ik gehoord tijdens het spelen van COD4.. en GRAW2 zullen over een tijdje haast geen mensen meer zitten.. stappen waarschijnlijk over op COD4.. het is alleen jammer dat je COD4 singleplayer game zo binnen 5 uur uitspeelt.. alleen als je op veteran gaat spelen dan duurt het wel een tijd langer :P

En ik zou ook wachten op Assasin's Creed.. Ik heb hem zelf ook en hij is egt vet.. een van de best uitziende spellen (samen met COD4) vind ik dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  3

Ik heb mass effect het is een soort Actie-RPG in de toekomst.

Een mix van een shooter en een RPG, kan het nog beter? O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Actief:  

Mij lijkt mass-effect niet zo super, moet hem eerst maar is bij 'n maat zien.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...