Gast Hazara Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 Hallo kent iemand hier een goede brand programma?? waarmee jeh, vcd en zowel dvd kunt branden k heb een film gewownlouad die net binnen een cd-rom omvang past, maar die wil nero niet op cd zetten en ook als k het als dvd wil branden dan lukt het ook niet?? ken iemand een goede brandprogramma??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 Nero is een goed programma, ik heb nu nero7 en je kan er heel wat kanten mee op. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 11, 2005 Delen Geplaatst December 11, 2005 k brandt met easy cd creator 6, dit is een heel simpel programma en zeer gebruiksvriendelijk, egt een topper! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 11, 2005 Delen Geplaatst December 11, 2005 Halloa Nero 7 is het beste brandprogramma dat ik ken, je kan er dingen mee waarvoor je anders meerdere programma\'s voor nodig hebt. En Nero wordt ook aangeboden in het nederlands. Je kan het als video cd of supervideo cd branden. Groetjes, itchy [img size=410]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/nuts.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast berend11 Geplaatst December 13, 2005 Delen Geplaatst December 13, 2005 alcohol 120% wil goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bpower Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 yu ik gebruik my dvd le het is ni direct het beste programma ter wereld maar het is zeker ni slecht. ik brand daar alles mee en ik heb nog nooit problemen gehad ermee yu Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie