Spring naar bijdragen

Belking Wireless G usb network adapter

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo ik heb een vraag over mijn belkin wireless G usb network adaptor als ik connect met het internet krijg ik altijd maar 3 streepjes en is de verbinding erg instabiel (ik maak gebruik van een desktop) mijn broer die een laptop heeft met een geintergreerde wireless netwerk kaart heeft gewoon 5 streepjes als hij bij mij op mijn kamer is ik heb mijn adaptor ook al 10x verplaatst maar het geeft geen verbeteringen. ik merk de instabieliteit heel erg wanneer ik zware online games speel zoals BF2, GW, WoW, CSS ligt het hier aan mijn Network adapter en is deze niet goed geneog voor zware online gaming zo ja wat is dan het beste wat ik aan kan schaffen

Grtz,

Dutchwarlock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 378
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Actief:  

sorry maar dat vroeg ik niet  ;) er is toch wel een goed alternatief voor Wireless okee niet zo goed maar het moet toch wel een beetje in de buurt komen want waarom heeft mijn broer dan wel een beter verbinding

Grtz,

DutchFighter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 378

• Bijdragen:  51
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Kijk naar mijn ervaringen en die van mensen die ik ken zijn USB netwerken ook niet de beste keus.

Ik heb in een van mijn Desktops een Wireless G+ Desktop Card.

En die werkt super, dus lijkt me ook goed voor jou, ik heb hem zelfs op zolder dus dat moet zeker lukken.

Een kabel leggen is zeker een van de slechtste en domste uitwegen, tenslotte wil je toch graag bij draadloos blijven.

Dus kijk even op https://www.dynabyte.nl/artikel/16824/Belkin-Wireless-PCI-Card-54G deze kun je plaatsen in een PCI-Sleuf, en heeft een super verbinding heb het zelf ook ;)

Lijkt me wel €29,99 euries waard hoor O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 51

• Actief:  

ik zie dat hij 802.11G is maar onze router heeft 802.11B is dit een probleem of maakt het niet uit is wat is eigenlijik het verschil en erg bedankt voor je tip ga hem cker kopen als het niet uitmaakt  tussen G of B

Grtz,

DutchFighter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 378

Nou eigenlijk zou dat geen probleem kunnen zijn, maar ik zou het eventueel nog vragen als je in de winkel bent.

Ik moet morgen toch nog heen dus als je wilt vraag ik wel even.

Maar je moet wel een PCI-Sleuf vrij hebben. ;)

Graag gedaan,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 51

• Actief:  

oh ja dat zit wel snor  ;D :Pals je het wilt vragen zou ik het erg waarderen  O0 O0

erg bedankt!!

Grtz,

DutchFigter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 378

ik zie dat hij 802.11G is maar onze router heeft 802.11B is dit een probleem of maakt het niet uit is wat is eigenlijik het verschil en erg bedankt voor je tip ga hem cker kopen als het niet uitmaakt  tussen G of B

Grtz,

DutchFighter

802.11B betekent een doorvoersnelheid van 11Mbit/s, en

802.11G betekent een doorvoersnelheid van 54Mbit/s.

Dus in feite hoe hoger het nummertje achter het getal hoe sneller alles zal gaan  ;)

En zo'n draadloos kaartje is gewoon downwards compatible dus het kaartje van 802.11G kan gewoon overweg met een router van 802.11B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  126
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Kijk naar mijn ervaringen en die van mensen die ik ken zijn USB netwerken ook niet de beste keus.

Ik heb in een van mijn Desktops een Wireless G+ Desktop Card.

En die werkt super, dus lijkt me ook goed voor jou, ik heb hem zelfs op zolder dus dat moet zeker lukken.

Een kabel leggen is zeker een van de slechtste en domste uitwegen, tenslotte wil je toch graag bij draadloos blijven.

Dus kijk even op https://www.dynabyte.nl/artikel/16824/Belkin-Wireless-PCI-Card-54G deze kun je plaatsen in een PCI-Sleuf, en heeft een super verbinding heb het zelf ook ;)

Lijkt me wel 29,99 euries waard hoor O0

maar Tjeen waarom is een draad leggen slecht?

Een draad leggen kan misschien in de weg liggen, maar het is altijd het beste en het snelste (ok goeie wireless komen dicht in de buurt ) maar nog steeds blijft het het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 126

Inderdaad dat heeft niks te zeggen, alleen de snelheid dus alleen maar beter.

En dus moet het lukken.

En een draad leggen, naja omdat direct te doen is niet de simpelste, een kaartje in de pc en klaar.

Als je toch draadloos hebt zou ik het toch zo houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 51

• Actief:  

ja daar ben ik het helemaal mee eens  O0maar ik moet ff wat centjes sparen voor die wireless kaart dus moet ik het nog maar ff met mijn usb network adapter doen  :'( ^-^

nog bedankt  O0

Grtz,

Dutchfighter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 378

Komt helemaal goed dus  O0

Als je hiermee beantwoord is graag even zeggen, kan er een slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 51

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...