sjako Geplaatst Oktober 16, 2007 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Delen Geplaatst Oktober 16, 2007 Soms zijn de ondertitels te groot bij converteren met cpnvertx2dvd en valt een gedeelte buiten beeld bij het afspelen met de dvd speler. Nu heb ik ergens gelezen dat iemand de titelbreedte op 20 zette,maar ik kan die optie nergens vinden.Kan iemand mij helpen? alvast bedankt,Sjako. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
basbulletje Geplaatst Oktober 16, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Oktober 16, 2007 ga naar instellingen -> ondertiteling -> tekst ondertiteling renderinstellingen hier kun je nu alle instellingen naar wens aanpassen Groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie