Julien Geplaatst Oktober 15, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 15, 2007 ik heb een labtec webcam , maar ik kan nergens het type nummer niet vinden dus als ik hem aansluit op me pc dan herkend de pc hem niet. want ik wil graag weer een keer me webcam gebruiken.. maar dan moet hij het wel doen :-\ nu zoek ik dus een programma waarmee hij automatisch de nieuwste drivers vind voor (aangesloten) apparatuur op me computer. groeten , Julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Wesley Geplaatst Oktober 15, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 15, 2007 Dus je weet niet de volle naam van je webcam? Kijk op deze site: http://www.labtec.com/index.cfm?countryid=1003&languageid=1&page=gear/listing&crid=30 Weet je de naam zoek op google voor de driver. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Julien Geplaatst Oktober 16, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Oktober 16, 2007 hey wesley bedankt voor je antwoord.. ik heb eens gekeken , en de onderste webcam lijkt er wel op. maar als ik daar een driver van instaleer , doet hij het nog niet. dan zegt hij dat ik me webcam moet aansluiten. als ik dat doe dan krijg ik weer dat wolkje te zien: onbekend appartaat , en dan gaat ie zoeken naar drivers.. maar die kan die niet vinden :buck: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Wesley Geplaatst Oktober 16, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 16, 2007 Krijg je dan zo'n wizard. die vraagt of je het handmatig of automatisch wil doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Julien Geplaatst Oktober 17, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Oktober 17, 2007 ja.. en als ik dan automatisch wil zoeken .. vind ie niets .. :buck: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Wesley Geplaatst Oktober 17, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 17, 2007 je moet voor handmatig kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie