pauline Geplaatst Oktober 15, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 15, 2007 ik kan helemaal niks downloaden iedere keer is het van het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden of er is een probleem met het bestand gevonden onbekende uitgever dit bestand wordt geblokkeerd geen geldige handtekening ik heb helaas windows vista :-[kierewiet wordt ik er van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Mr_stealth Geplaatst Oktober 15, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 15, 2007 zoals de sponsor hierboven al zegt. ;D herstel xp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
pauline Geplaatst Oktober 15, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 15, 2007 >:(lach maar ik zit er mooi mee ben al dagen aan het zoeken en niks vinden :'(dus help Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
basbulletje Geplaatst Oktober 18, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Oktober 18, 2007 Als ik dit lees denk ik in eerste instantie aan de veiligheidsinstellingen. misschien dat als je deze 1 stap lager zet je wel kunt downloaden. Groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie