petertje37 Geplaatst Oktober 15, 2007 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 15, 2007 wie weet waar ik de boven genoemde fims kan downen,ik heb overal al gezocht maar kan niks vinden,het is voor mijn zoon die er gek op is,ik trouwens ook. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
Tom Geplaatst Oktober 15, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 15, 2007 Ik geef je de meeste kans op Nieuwsgroepen of www.torrentz.com, hoewel ik niet denk dat zulke dingen makkelijk terug te vinden zijn. Af en toe komt er iemand die zoiets heeft en die gaat seeden. Daar moet je geluk mee hebben. Het beste is, als het zoeken nu niets oplevert, om elke maand te blijven zoeken. Ooit komt er iemand mee. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie