ralph9994 Geplaatst Oktober 14, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 14, 2007 ben vrij nieuw hier weet vrijwel alles wel enzo maar ik zie wel eens dat ze custom subs toevoegen aan een dvd dat er ook ''Dutch" tussen staat en ook nog eens met het goede letter typen weet iemand hoe ik het kan doen alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
basbulletje Geplaatst Oktober 16, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Oktober 16, 2007 Ik snap de vraag niet helemaal. Heb je een avi bestand en een sub, die je wilt converteren naar dvd ? Of heb je een dvd en wil je daar een extra sub bij plaatsen ? Het is mij niet duidelijk Groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie