Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een vraagie.

Als ik een spel heb gedownload dan kreeg ik meestal allemaal winrar bestandjes.En daarna kreeg ik een speciale pictogram waarmee ik de game kon branden bijv met alcohol.Maar nu 2 weken later heb ik weer een game gedownload call of duty 2.Maar dan als ik call of duty 2 uitpak met die winrar bestandjes dan krijg ik geen pictogram waarmee ik de game kan branden maar dan krijg ik de installatie al waarmee ik geen cd/dvd of deamontools voor gebruikt hebt.Maar hoe zet ik bijv call of duty op een cd/dvd of een ander spel.Want bij geeneen kan ik hem op cd/dvd zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25053
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat voor type bestand is het precies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

van die mapjes waar je sorrt boekjes ziet.Ik heb nu overigens gta san andreas gedownload een die doet het wel om hem op cd/dvd te branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...