Gast h.vanlieshout Geplaatst Oktober 12, 2007 Delen Geplaatst Oktober 12, 2007 Beter gezegd: reset ongevraagd. Zo een keer in de drie weken. Hoe komt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
patjenne Geplaatst Oktober 21, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/07 Status: Offline Actief: Februari 10, 2016 Delen Geplaatst Oktober 21, 2007 Het enige wat ik heb mee gemakt is...dat de pc na het updaten van een programma zelf gaat herstarten of zelfs tijdens het afsluiten van de pc hij eerst gaat updaten en dan pas afsluit. Meestal had ik dit na de update van mij anti 4rus programma...effe bijsturen en volgens mij is het opgelost. kijk eens bij de configuratie van het programma of de pc niet automatisch heropstart na het updaten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 42
basbulletje Geplaatst Oktober 21, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Oktober 21, 2007 Gebeurt dit uit het niets, of wanneer er een programma wordt opgestart ? Welke programma's draaien er op de achtergrond ? Groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
..speedfreak.. Geplaatst Oktober 22, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst Oktober 22, 2007 dit heb ik ook wel eens heeel af en toe, gewoon als je zit te computeren, ponk en hij is helemaal uit, en dan start ie gewoon weer op, waarschijnlijk het zelfde? dit heb ik wel maar heeeeel erg weinig, maar t is wel eens een paar x gebeurd, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie