ripley518 Geplaatst Oktober 9, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 9, 2007 Hoi, Ik heb Fifa 08 gedownload en geïnstalleerd m.b.v. daemon tools. Als ik dan het spel wil spelen krijg ik het eerste scherm waar je op ''spelen'' kan klikken. Tot nu toe nog geen problemen, maar als ik dan op spelen klik, verschijnt er een klein cd'tje in beeld en na paar secondjes komt er te staan ''Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd.'' En kan ik alleen maar op ''ok'' klikken. Wil iemand mij a.u.b. helpen?? Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst Oktober 9, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 9, 2007 je kan dit proberen http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,32/Itemid,69/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
ripley518 Geplaatst Oktober 10, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 10, 2007 Ik heb het bestand gedownload. Maar hoe werkt het nu? als ik het wil openen lukt dat niet want dan als ik dubbelklik op het icoontje opent hij internet en na 2 sec valt dat weer af en krijg ik een scherm van bestand downloaden, wat wilt u doen? openen of opslaan of annuleren. dan neem ik openen en internet blijft om de 2 sec afvallen met dit scherm als gevolg. Opslaan gaat wel, maar als ik het dan in een andere map heb opgeslaan, gebeurt hetzelfde. Als ik het wil kopiëren naar de map met fifa 08 in, ik dacht dat moet misschien gaat het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
ripley518 Geplaatst Oktober 15, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 15, 2007 kan iemand mij aub helpen? want fifa08 werkt nog steeds niet :-\ :'( Ik denk dat ik het anders best kan kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst Oktober 15, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 15, 2007 probeer anders deze eens. je moet je wel eerst registreren en netjes blijven seeeden http://www.araditracker.com/torrents.php?search=fifa&category=0&active=1&sort=data&order=DESC Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie