nick9319 Geplaatst Oktober 9, 2007 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 9, 2007 Ik wil het spel CoD3 downloaden voor de wii, maar ik vind geen snelle pal link via torrents, wel een NTSC ik heb een wiikey dus het zou waarschijnlijk moeten werken. MAAR ik lees overal dat je wii bricked is als je een NTSC spel speelt op een pal wii,als je niet de laatste update hebt, nu is mijn vraag kan ik cod3 gewoon veilig spelen op mijn pal wii? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 10, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:04 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 10, 2007 Ik heb zelf ook een Wii met wiiket en heb nooit problemen gehad als een game ntsc was. Maar ik durf het dus niet met 100% te zeggen. :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
nick9319 Geplaatst Oktober 11, 2007 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 11, 2007 Ok, dan wacht ik wel een paar daagjes extra voor de zekerheid, toch bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie