Peke Geplaatst Oktober 9, 2007 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 9, 2007 Nu zit ik met de gebakken peren :'( Ik wou mijn hoofd pc inschakelen en op dat moment is er een algemene stroompanne en nu kan ik de hoofd pc niet meer aan de praat krijgen. momenteel geeft hij de volgende fout: DISK BOOT FAILURE,INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER. Maar ik heb geen system disk aleen de cd rom windows xp. ook geeft hij iets aan van een win32 dll fout maar dat kan ik achteraf pas posten. Ik heb win xp sp2. Kan ik ergens zo een sytem disk downloaden?? Ik hoop dat ik hier in het juiste topic gepost heb moest het niet zo zijn vergeef me. Hopend op hulp, Groetjes Peke. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Xieje Geplaatst Oktober 9, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 9, 2007 Miss help ik je hiermee: http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Peke Geplaatst Oktober 9, 2007 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 9, 2007 Bedankt voor de info Xieje maar ik ben bang dat het probleem erger is en dat mijn hardeschijf waar win xp opstaat naar de knoppen is. (door de stroomuitval) Ik ben er achter gekomen dat je wel nog gegevens van een kapotte HD kan omzetten maar dat moet ik nog uitvissen hoe men dat doet. Als er experts moesten zijn op dit gebied alle info/hulp is welkom. Groetjes;Peke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Martijn Geplaatst Oktober 10, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 10, 2007 Het lijkt er idd op dat hij niet meer kan booten vanaf je hdd. Als ik jouw was zou ik die hdd gewoon even in een andere computer hangen, kijken of hij dan nog iets laat zien. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie