Spring naar bijdragen

pats boem

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nu zit ik met de gebakken peren :'(

Ik wou mijn hoofd pc inschakelen en op dat moment is er een algemene stroompanne en nu kan ik de hoofd pc niet meer aan de praat krijgen.

momenteel geeft hij de volgende fout: DISK BOOT FAILURE,INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER.

Maar ik heb geen system disk aleen de cd rom windows xp. ook geeft hij iets aan van een win32 dll fout maar dat kan ik achteraf pas posten.

Ik heb win xp sp2.

Kan ik ergens zo een sytem disk downloaden??

Ik hoop dat ik hier in het juiste topic gepost heb moest het niet zo zijn vergeef me.

Hopend op hulp, Groetjes Peke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Bedankt voor de info Xieje maar ik ben bang dat het probleem erger is en dat mijn hardeschijf waar win xp opstaat naar de knoppen is. (door de stroomuitval)

Ik ben er achter gekomen dat je wel nog gegevens van een kapotte HD kan omzetten maar dat moet ik nog uitvissen hoe men dat doet.

Als er experts moesten zijn op dit gebied alle info/hulp is welkom.

Groetjes;Peke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13

• Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Het lijkt er idd op dat hij niet meer kan booten vanaf je hdd. Als ik jouw was zou ik die hdd gewoon even in een andere computer hangen, kijken of hij dan nog iets laat zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 806

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

De nieuwste update van CCleaner, versie 6.30, brengt een reeks verbeteringen met zich mee voor de populaire pc-schoonmaker. Een van de meest opvallende aanpassingen is de verfijning van de software updater, die nu nog effectiever zorgt voor het bijwerken van jouw programma's. Ook is de database met te actualiseren applicaties uitgebreid, wat betekent dat je nu nog meer software kunt updaten met één enkele klik. Jammer genoeg is niet alles voor een ieder een verbetering. Zie "De Gratis Versie" Verbeterde Browser Ondersteuning Daarnaast zijn er significante verbeteringen doorgevoerd voor de Chromium-gebaseerde browsers. CCleaner ruimt nu efficiënter de cache en ingevulde formulieren op, wat zorgt voor een snellere en schonere surfervaring. Ook zijn er diverse bugs opgelost, waaronder problemen met het updaten van de CCleaner-software zelf. Dit alles draagt bij aan een soepelere werking van het programma. Wat is CCleaner? CCleaner is één van de meest gewaardeerde tools voor het onderhoud van je pc, Mac of Android-apparaat. Met dit programma kun je moeiteloos tijdelijke bestanden, gebruikerssporen, cookies en internetgeschiedenis verwijderen. CCleaner ondersteunt populaire browsers zoals Firefox, Google Chrome, Edge, Opera en Safari, en helpt je bij het verwijderen van onder andere surfgeschiedenis en eerder ingevulde gegevens. Uitgebreide Functionaliteiten Naast het opschonen van je browser, heeft CCleaner ook de mogelijkheid om MRU-sporen (Most Recently Used) van verschillende programma’s te verwijderen, zoals Adobe, Microsoft Office en Windows Media Player. Het verwijdert ook ongewenste systeembestanden en index.dat-bestanden, en heeft een effectieve registry cleaner. Deze functie speurt naar fouten in het Windows-register en biedt de mogelijkheid om onnodige registersleutels te verwijderen. Je kunt eenvoudig een scan uitvoeren onder het tabblad 'Problemen' en vervolgens de gevonden fouten herstellen. Veilig Wissen van Bestanden Een van de unieke kenmerken van CCleaner is de optie voor veilige bestandsverwijdering. Deze functie overschrijft bestanden meerdere keren, zodat ze niet meer teruggevonden kunnen worden. Bovendien biedt CCleaner de mogelijkheid om hele harde schijven of vrije ruimte op die schijven volledig te wissen met de Gegevenswisser. Handige Hulpmiddelen CCleaner is niet alleen een krachtige schoonmaaktool, maar bevat ook handige functies voor het deïnstalleren van software, het bewerken van het startmenu, en het opsporen van dubbele bestanden. Daarnaast kun je browserextensies, toolbars en add-ons eenvoudig beheren via CCleaner. Een slimme toevoeging is de intelligente cookie-scan, die ervoor zorgt dat belangrijke cookies van populaire websites bewaard blijven tijdens een schoonmaakbeurt. Hierdoor hoef je je niet steeds opnieuw aan te melden op je favoriete sites. De Gratis Versie De gratis versie van CCleaner biedt steeds minder functionaliteit. Veel handige functies, zoals het optimaliseren van prestaties, het bijwerken van stuurprogramma's en software, zijn nu alleen beschikbaar in de betaalde versie. Dit kan frustrerend zijn voor gebruikers die gewend zijn aan de mogelijkheden die de gratis versie eerder bood. Daarnaast wordt je in de app regelmatig geconfronteerd met advertenties voor CCleaner Pro, wat de gebruikerservaring verder kan verstoren. De nadruk ligt steeds meer op het aanprijzen van de premium opties, waardoor de gratis variant steeds minder aantrekkelijk wordt. Dit is een trend die we steeds vaker zien bij softwareleveranciers, waarbij de focus verschuift naar het genereren van inkomsten via betaalde versies. Toch blijft de gratis versie een nuttig hulpmiddel voor basisopruiming en onderhoud van je systeem. Het is belangrijk om te overwegen welke functies je daadwerkelijk nodig hebt en of de investering in de betaalde versie gerechtvaardigd is. Voor gebruikers die regelmatig hun systeem willen optimaliseren en profiteren van de nieuwste functies, kan een overstap naar CCleaner Pro een slimme keuze zijn. Als je echter af en toe je computer wilt schoonmaken en geen behoefte hebt aan geavanceerde functies, dan kan de gratis versie nog steeds voldoende zijn. Overweeg goed wat jouw behoeften zijn en maak een weloverwogen keuze. Conclusie Met de release van CCleaner 6.30 biedt het programma een verbeterde gebruikerservaring en uitgebreide mogelijkheden om je systemen schoon en snel te houden. Of je nu een casual gebruiker bent of een fervente techneut, CCleaner blijft een waardevolle tool in je digitale arsenaal. Mis de kans niet om je apparaat optimaal te laten presteren met deze krachtige schoonmaaksoftware!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...