Egdah Geplaatst Oktober 7, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 7, 2007 kan iemand mij een link geven mvan FIFA 08 voor de ps2 die het ook echt doet? ik heb al eerdere gedownload en die deden het niet:O noujaa ze deden het half want ik kon alles doen behalve wedstrijden spelen(zoiets had ik ook met fifa 07). dus heeft iemand een link naar een fifa 08 voo de ps2 die dat niet heeft. of kan iemand mij uitlegge hoe ik dat kan omzeilen? alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Egdah Geplaatst Oktober 11, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 11, 2007 niemand een reactie? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie