Spring naar bijdragen

dvdshrink

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo

help...heb een probleempje met het back-uppen met dvdshrink: het lukt mij niet om een iso image te maken. Ligt het aan het nero-programma, dat is Nero Express6 oem. De backup lukt wel maar het zijn verschillende mds bestanden inplaats van 1 iso bestand!

wie kan mij een beetje helpen  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Ik begrijp je vraag niet helemaal maar kan je wel het volgende melden;

Met dvdshrink kun je geen image bestanden backuppen. Je zult eerst de image met bijvoorbeeld isobuster moeten uitpakken http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,25/Itemid,69/ De filmbestanden die dan te voorschijn komen die kun je in dvdshrink laden en backuppen op een dvd.

Is dit wat je bedoeld? zo niet, probeer dan stap voor stap uit te leggen wat je bedoeling is.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Volgensmij wil je eerder een origienele DVD backuppen in ISO-formaat?

Dan zou je hem gewoon eerst als Video_TS (Video-film) moeten rippen met DVD shrink, en daarna Folder2Iso gebruiken om er een .iso van te maken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  2

hallo

ik wil inderdaad een origenele dvd backuppen om hem als iso-bestand op de harde schijf te zetten, zodat ik niet telkens we op weekend gaan met dvd-schijfjes moet zeulen of de dvdkes te vergeten.

bedankt voor de tips, ik ga het nogmaals proberen  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  1

Hallo,

Ik brand al jaren met dvd shrink 3.2 maar merk de laatste tijd steeds vaker dat ik de dvd 's niet meer kan kopieeren ivm beveiliging (?).

DVD shrink 2007 moet je voor betalen met je creditcard en daar ben ik niet zo dol op.

iemand een andere mogelijkheid bv in combinatie met dvd decrypter of is er ergens dvdshrink 2007 gratis te downloaden ?

mvg arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hallo

ik wil inderdaad een origenele dvd backuppen om hem als iso-bestand op de harde schijf te zetten, zodat ik niet telkens we op weekend gaan met dvd-schijfjes moet zeulen of de dvdkes te vergeten.

bedankt voor de tips, ik ga het nogmaals proberen  :peace:

Dat kan met de volgende 2 gratis tools ;)

DVD Decrypter

http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,51/Itemid,69/

Sommige DVD's bevatten informatie die versleutelt dient te worden om het op een harde schijf of opneembare DVD te krijgen. Om deze info te kraken heb je een rip programma nodig. Er zijn er wel wat te vinden op het net, maar DVD Decrypter is toch wel één van de betere. Want als de DVD op de vaste schijf gekopieerd is, kan men de film in Video of DivX formaat converteren en branden.

Daanra met folder2iso een iso maken :)

Folder 2 Iso

http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,49/Itemid,69/

Dit programma maakt een iso bestand van elke directorymap (eventueel met submappen). Ideaal om mee te werken in combinatie met DVD Decrypter.

Als je dvd iso wilt maken dan selecteer je de map waar de de VIDEO_TS en de AUDIO_TS map in staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  8

Ik gebruik dvd shrink en decrypter en heb net een film omgezet in een iso bestand.

Wat is hier het voordeel van en hoe kan ik deze afspelen op pc ?

Als ik de vob bestanden af wil spelen speelt hij maar 1 hoofdstuk af en niet de hele film.

mvg

Lara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De iso file is nu de image van de DVD. Deze kan je dus branden op een DVD of je kan deze inladen in een programma als deamontools :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

En dan kan ik hem gewoon bekijken via dat programma 'deamontools' ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8

Ik krijg het maar niet voor elkaar.

Ik heb dat .iso bestand en dan ? iemand een uitleg in jip en janneke taal voor me ?

Of heeft iemand een simpelen uitleg hoe ik een geripte dvd, als opgelasgen bestand kan bekijken op de pc ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8

• Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

wanneer je deamontools geïnstalleerd hebt krijg je rechtsonder in je scherm een rood vierkantje met een flits erin.

klik hierop met je rechter muisknop,

ga met je pijltje naar "virtual cd/dvd-rom"

ga met je pijltje naar "device 0: [  ] ........"

klik op "mount image"

selecteer nu het .iso bestand dat je wilt bekijken.

Als je dit gedaan hebt denkt de pc dat je een dvd in een (extra) dvd speler gedaan hebt.

In de verkenner kun je dus ook een extra stationletter vinden. deze bevat nu je dvd die je met bijv. powerdvd af kunt spelen.

Ik hoop dit dit genoeg Jip en Janneke taal is ??

Groetjes Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 10
  • 598

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...