jep123 Geplaatst Oktober 6, 2007 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 6, 2007 hallo kunnen jullie mij helpen ik heb een vista activator gedownload maar bij de instructies staat dat ik vista zonde productcode moet instaleren kan dat wel??? dan vraagt hij tog om een productcode kijk dit moet ik doen: Instructies: 1. Installeer vista ZONDER productcode 2. Pak het winrar-archief uit 3. Klik op ''Crack'' ( als vista vraagt of het programma uitgevoert mag worden, klik op ''toestaan'') 4. Er komt een scherm te voorschijn. De timer wordt geinstalleerd. Wanneer ze vragen om te restarten, klik op ''OK'' 5. Na restarten, klik op ''Validate'' en volg de aanwijzingen. De controle: Wil je weten of het echt werkt..?? 1. Klik op ''Check'' 2. Wacht 10-20 seconden en er verschijnt een scherm 3. Let op de allerlaatste regel ( er staat dan iets van 43200...en nog....dagen) 4. Sluit dit scherm en wacht een aantal minuten. 5. Herhaal stap 1 en 2 6. Als het werkt is de laatste regel hetzelfde als daarnet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie