scofield Geplaatst Oktober 3, 2007 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 3, 2007 Sinds ik Windows Vista heb, heb ik problemen met Azureus. - Ik heb een NAT-Fout. Heb al verschillende dingen ondernomen om dit op te lossen. Ik kan namelijk niet bij mijn router instellingen. Via mijn standard gateway: 10.0.0.138 vraagt hij om een gebruikersnaam en wachtwoord. Die heb ik niet meer in mijn bezit. Ik kan dus niet inloggen om mijn poorten voor Azureus te openen. Ook heb ik bij mijn enigste Firewall van Windows de poort toegevoegd. Ook dit heeft geen effect. Ik blijf mijn NAT-fout houden. Iemand een idee? B.v.d Rutger Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
KIJKMAAR Geplaatst Oktober 4, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/09/07 Status: Offline Actief: Februari 27, 2014 Delen Geplaatst Oktober 4, 2007 Ik kan namelijk niet bij mijn router instellingen. Via mijn standard gateway: 10.0.0.138 vraagt hij om een gebruikersnaam en wachtwoord. Die heb ik niet meer in mijn bezit. Ik kan dus niet inloggen om mijn poorten voor Azureus te openen. heb dit probleem ook nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie