cinderelle Geplaatst Oktober 2, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 2, 2007 Beste allemaal, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb films op mijn PC staan, AVI bestanden. Nu wil ik ze shrinken maar volgens mij moeten dat ISO bestanden zijn, klopt dit? Is er een programma om dit om te zetten? Verder heb ik gelezen dat ISO niet te lezen is door een DVD speler, moet ik het dan weer omzetten voordat ik het ga branden?? Kan dat met hezelfde programma? Ik heb op het forum wel rondgekeken maar vind niet het precieze antwoord dat ik zoek. Thanx alvast!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Robin Geplaatst Oktober 2, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 2, 2007 Een .iso bestand opzich is inderdaad niet door een DVD speler te lezen. Maar als je deze als Image brand, bijvoorbeeld met nero leest je DVD speler hem wel. Het voordeel hiervan is, is dus dat je geen verschillende AVI's of Video TS bestanden hebt, maar gewoon 1 iso bestand. Gr, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
cinderelle Geplaatst Oktober 2, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 2, 2007 Ok, maar hebben jullie een tip. Wat is een goed programma om files om te zetten van AVI naar ISO? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Robin Geplaatst Oktober 2, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 2, 2007 Dat moet met DVD Shrink wel lukken denk ik? Maar opizch snap ik niet waarom je het naar een .ISO wil hebben. Het is toch maar één avi bestand.. Gr, R. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
kaasbroodje Geplaatst Oktober 2, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 2, 2007 als je een avi brand als iso wordt je bestand weer uitgepakt dus heeft dat weinig nut. maar waarom wil je eigenlijk een avi verkleinen ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
cinderelle Geplaatst Oktober 2, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 2, 2007 MMmmmm.... m'n plan was om het de bestanden te comprimeren zodat er meerdere op een DVD passen maar dit heeft weinig zin begrijp ik uit jullie opmerkingen. Nu? Zo laten of is er een andere manier om een grote file te verkleinen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Robin Geplaatst Oktober 3, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 3, 2007 Aha, je wilt comprimeren.. Zeg dat dan meteen.. ! Nou, ten eerste wordt bij comprimeren de kwaliteit van je films veel slechter. Een gemiddelde Avi is 700 MB. Als jij een normaal DVDtje koopt, is deze ongeveer 4.7 Gig. Je kan daar dus ongeveer 6 films op kwijt. Dit kan je bijvoorbeeld met ConvertXtoDVD doen. Voeg 6 avi's toe (eventueel met ondertiteling), convert ze en brand ze.. Je hebt dan een mooi menutje met welke film je afwil spelen.. Link ConvertXtoDVD: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Gr, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
cinderelle Geplaatst Oktober 3, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 3, 2007 :redface:OEPS ok... bovenstaand heb ik allemaal gedaan. Maar... -blijf maar met vragen komen- als ik het nu wil starten zegt ie dat er een watermerk aan de afbeelding toegevoegd zal worden omdat het een trial is... Mmmm? niet echt de bedoeling toch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
cinderelle Geplaatst Oktober 3, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 3, 2007 Aha... never mind zie het antwoord al in een ander topic Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Robin Geplaatst Oktober 3, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 3, 2007 Trial staat onderaan de handleiding ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
cinderelle Geplaatst Oktober 3, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 3, 2007 Ja hoor... daar is ze weer ;-) OK Branden etc is gelukt.. duurde iets langer dan verwacht maar mijn PC zal wel te traag zijn. Maar nu heb ik toch maar 2 filmpjes op een DVD kunnen krijgen. M.a.w. mijn eerste probleem is niet opgelost. De bestanden zijn net zo groot als eerst... en dat wil ik niet want anders gaat het me veel te veel DVD's kosten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie