edithblond Geplaatst Oktober 2, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 2, 2007 Ik heb heb een vraag,heb geen dvd brander,maar gewoon een cd-rom.heb,maar heb films gedownload,met ondertiteling. Het probleem is dat Nero 7 niet alle files pakt dus dan heb ik ook geen ondertiteling op me dvd speler en die files zijn volgens mij het menu van de film.dan moet ik dus kijken naar een film zonder ondertiteling.moet ik dan iets speciaals downloaden. Alvast bedankt,groetjes edithblond. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Eagles Geplaatst Oktober 3, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 3, 2007 kijk even bij na het downloaden en kijk even bij ondertitel in de film branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie