Gast catreedan Geplaatst Oktober 2, 2007 Delen Geplaatst Oktober 2, 2007 hallo ik heb het volgende probleem, wanneer ik een film gebrand heb met ondertitel en ik speel hem af op mijn Harman Kardon 23 dan zie ik bij het afspelen van de dvd bij snelle bewegingen in de film van die gekleurde raster vlekken. op de dvd speler van mijn zoon speelt hij deze film normaal af. mijn vraag is of ik hier wat aan kan doen. groet ed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Oktober 2, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 2, 2007 als je de dvd snel heb gebrand is de kans groot dat je dvd mislukt. dus als je hem snel heb gebrand zou ik het nog eens proberen alleen dan met een snelheid van ongeveer 4x of lager Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie