Siebrand Geplaatst September 30, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/31/06 Status: Offline Actief: Februari 12, 2015 Delen Geplaatst September 30, 2007 Hallo, Ik heb een spel gedownload en dat bestaat uit een ISO file en uit een map waar een crack in zit. Nu wil ik graag die ISO file en die map met de crack er in op een dvd branden. Hoe doe ik dit? Ik wil nl. het spel niet gelijk spelen en daarom eerst op een dvd branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
kaasbroodje Geplaatst September 30, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 30, 2007 volgens mij kan je dat gewoon branden als data dvd met nero O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
maikelv Geplaatst Oktober 6, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 6, 2007 Zoals kaasbroodje al zei, je kan dat gewoon met eender welk burn programma , maar ook gewoon met windows. Het nadeel hieraan is dat je .iso zich niet zal gedragen als een iso, maar gewoon als een bestand (maw,hij zal niet booten van de CD, je zal daemon tools of een gelijkaardig programma moeten gebruiken) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie