sjako Geplaatst September 30, 2007 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Delen Geplaatst September 30, 2007 Na lang expirimenteren is het me dan uiteindenlijk gelukt om film en sub op een dvd te krijgen. Toen ik vol trots het resultaat bekeek,kwam ik er achter dat de titels vroeger kwamen dan het bijbehorende geluid. Ik heb wel diverse dingen gelezen hierover,maar omdat ik met convertx to dvd werk,kan ik de film en de subs pas zien als ze op de dvd gebrand zijn.En dan is het te laat,want eens gebrand,blijft gebrand. Wie kan mij wat tips geven waarmee ik aan de slag kan om te bij de volgende poging wel te laten lukken? Liefst in wat begrijpenlijke bewoordingen,want veel computertaal is voor mij Chinees. Alvast erg bedankt.Sjako. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
Eagles Geplaatst Oktober 1, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 1, 2007 je ondertitel even gelijk zetten met subsync, daarna het resultaat controleren VLC media player en pas daarna branden succes als je de proggies niet vindt moet je het maar even laten weten!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
sjako Geplaatst Oktober 1, 2007 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Auteur Delen Geplaatst Oktober 1, 2007 Ja ik heb subsync gedownload en heb ergens ook een uitleg gelezen en aan de slag gegaan. -+Na enkele mislukte pogingen had ik de subs exact gelijk open en bij het afsluiten het bestand opgeslagen. Heel erg bedankt voor Uw hulp. Ik hoop nu wel dat de subs bij het overbrengen naar convertx in deze positie blijven. Zal het eerst maar eens proberen met een uitwisbare dvd. nogmaals bedankt. sjako. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
Eagles Geplaatst Oktober 3, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 3, 2007 dank je daar zijn we hier voor O0 :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie