josnixs Geplaatst September 30, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Delen Geplaatst September 30, 2007 Hoi., Ik ben nog maar net begonnen met dl via eweka,kan iemand mij vertellen wat eweka met usenet te maken heeft en of je daar bij usenet dan ook met je eweka gegevens kan inloggen?????? Ik hoop dat de vraag goed staat hier en dat hij niet speciaal in nieuwsgroepen hoort. Wanneer je niet kan inloggen bij usenet wat heb je dan nodig om daar wel te kunnen inloggen of is dit niet nodig wanneer je al een pay dl programma hebt???? Bvb dank Jos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie