Dereon Geplaatst September 30, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 30, 2007 Ik hoop Dat Jullie Mij Echt Kunnen Helpen.. :'( Vraag 1 : Ik Heb Met " Vobsub " Ondertiteling Bij De Film Gedaan Maar Waarom Die Groene Streep Aan De Rechter Zijkant...??!!! ??? Komt Die Groene Streep Ook Als Ik Mijn Dvd Brand..????? ____________________________________________________________ Vraag 2 : Als Ik Klaar Ben Met Winavi Conveteren Dan Komen Daar 2 Bestanden Uit Voort Namelijk : Audio_Ts Video_Ts Ik Heb Als Standaard Brandprogramma " NTI CD & Dvd Maker " Moet Ik Dan Kiezen Voor DVD Video_ts Of Dvdfit [De 1st Lijkt Me Zwaar Logisch Maar Ik Vraag Het Toch...] Als Ik Kies Voor Video_TS Kan Ik Bestanden Toevoegen Maar Allleen Video_Ts Kan Erin En Audio_ts Niet.. Wat Moet Daarmee Dan...???? :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
basbulletje Geplaatst Oktober 4, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Oktober 4, 2007 Ik heb ook even met vobsub in combinatie met winavi gewerkt maar dit vond ik omslachtig en de kwaliteit vond ik niet goed genoeg. Het grootste prbleem wat ik had was dat er delen van de ondertiteling wegvielen. Ik ben overgestopt op convertX2dvd en heb hier alleen maar lof over. ondertitels bewerken en op de juiste tijd zetten doe ik met subtitle workshop. Misschien het overwegen waard. Groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie