patjenne Geplaatst September 30, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/07 Status: Offline Actief: Februari 10, 2016 Delen Geplaatst September 30, 2007 Over een 3 tal jaar kocht ik een nieuwe pc,de harde schijf was ingedeelt in 3 partities per ongeluk werden alle 3 de partities geformateerd. kan de data van de geformateerde schijf nog terug gewonnen worden. Welk programma gebruik ik daar voor hoe kan ik mijn harde schijf terug indelen in partities zonder een f disk uit te voeren in dos. Alvast bedankt Dunkers Etienne :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 42
Robin Geplaatst September 30, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 30, 2007 Eenmaal geformateerd is het niet meer terug te vinden, sorry.. Het progje waarmee je partities kan maken ben ik de naam even van kwijt.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
kaasbroodje Geplaatst September 30, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 30, 2007 Eenmaal geformateerd is het niet meer terug te vinden, sorry.. Het progje waarmee je partities kan maken ben ik de naam even van kwijt.. het hangt er van af wat er op die schijf stond. als het muziek is kan je het niet meer terug vinden maar sommige bestanden nog wel. heb alleen geen idee meer hoe dat programma heet als je partitie wil maken kan je partition magic gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
basbulletje Geplaatst Oktober 1, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Oktober 1, 2007 ms-dos had de optie unformat standaard als commando. vanaf windows 95 kun je problemen krijgen door deze optie alsnog te gebruiken. Wel zijn er tegenwoordig verschillende programma's die soortgelijke funktie hebben. Als je een gewone format hebt gedaan worden alleen de toegangen naar de bestanden verwijderd. het is dus belangrijk dat er niets meer naar de geformatteerde schijf geschreven wordt. een paar gratis progs kun je hier vinden: http://www.newfreedownloads.com/find/unformat.html Ik heb hier zelf (gelukkig) nog nooit mee hoeven werken, dus daar kan ik je niet bij helpen. Ik hoop wel dat je met deze tips het grootste deel van je bestanden terug kunt halen. Sterkte Bas. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
patjenne Geplaatst Oktober 1, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/07 Status: Offline Actief: Februari 10, 2016 Auteur Delen Geplaatst Oktober 1, 2007 Ga ik effe proberen... Bedankt voor de tip en het leesvoer. Blijf dunken he Etienne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 42
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie