Las Vegas Geplaatst September 29, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 29, 2007 Hey Ben nogal nieuw hier, dus als ik hier het verkeerde bericht post, mijn excuses. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, wij hebben gister dus nieuw internet gekregen. Namelijk van Upc, waarmee ik snelheden van 700kb/s haalde op de normale download manier. Maar dat is ff niet belangrijk. Mijn probleem is als volgt, ik probeer sinds gister(ochtend) een torrent van Fifa 08 te downloaden. Namelijk http://www.torrentz.com/496d72e8733b3af0247ec803c965bc51e6959710 Ik gebruik utorrent als programma, maar het gaat echt voor geen ene meter. Ik heb de download gisteravond om half 11 gestart, en hij is nu 12:51 op 46%. Het is een bestand van 2.6 gigabyte, en daar doet ie dus zo lang over. Hij haalde vanochtend snelheden van 30kb/s, maar nadat ik de lijst met trackers had geupdate kwam die niet meer boven de 15kb/s uit. Verder heeft ie 4(957) seeders en 33(5248) peers. Ook moet ik eraan toevoegen dat utorrent zelf een poort heeft gekozen. En ik snap verder heel weinig van het hele torrent gebeuren, maar dit is wel heel erg langzaam. Want films en muziek heb ik allemaal zo binnen. Ik bezit een Sitecom DC-202v6 router, misschien dat het daaraan ligt? De firewall staat in ieder geval UIT! Nouja, ik hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben. Hulp is dringend nodig! Daniel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
kaasbroodje Geplaatst September 29, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 29, 2007 als ik het zo lees ben je niet verbind baar daar voor moet je poorten in je router open zetten www.portforward.com en niet vergeten je firewal instellingen te checken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie