Spring naar bijdragen

film hapert op tv maar niet op pc

Gast billythekid

Aanbevolen reactie

Gast billythekid

ok heb dus daarstraks the simpsons movie gedownload met ondertiteling enzo :D

was al blij dat dit lukte ... ik zet hem op dvd, ik steek hem in m'n pc en ik kan hem normaal afspelen met media player :D zonder dat hij hapert

nu kwam vriend van m'n zus en ik zet die film op op de tv en het beeld blijft enorm veel hangen :S

het is altijd zo een deel van het vorige frame dat heel even blijft hangen :S

iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen ?

groetjes billy ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

dan heb heb je hem te snel gebrand het beste kan je een lage snelheid nemen van ongeveer 4x net hoe snel je dvd aan kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
Gast billythekid

dan heb heb je hem te snel gebrand het beste kan je een lage snelheid nemen van ongeveer 4x net hoe snel je dvd aan kan

ben je zeker ? sommige zeggen dat het ook aan de resolutie kan liggen want op mijn pc speelt hij goed af, op die vn mijn zus ook en op mijn klein tvtje ook maar op de grote tv niet :S anders wil ik hem wel eens branden op een lage snelheid ook hoor mrja :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

of het aan de resolutie kan liggen weet ik niet. zelf heb ik boven een 80cm beeldscherm en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...