Spring naar bijdragen

SABnzbd

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een film gedownload met SABnzbd, nu staat deze in een map met al die kleine deelbestandjes maar hoe moet ik daar nu 1 bestand van maken dat ik kan kijken.

Groeten,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 18
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  55

Hoi Mike,

Als die bestandjes allemaal .RAR bestanden zijn ga je op het eerste bestand staan en geef je een rechter muisklik.

Selecteer de optie "hier uitpakken". Als het goed is wordt er nu één bestand van gemaakt.

Normaal had SABnzbd dit hele proces moeten uitvoeren maar het komt nog wel eens voor dat dit niet is gelukt. Als je nu meldingen krijgt van winrar dan is je download niet compleet (waarschijnlijk ook de reden dat sabnzbd er geen filmbestand van heeft kunnen maken)

Dan kun je het beste opnieuw downloaden en zorgen dat ook alle par bestanden in je nzb file worden meegenomen.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  18

Okee, ik dacht dat het alle bestanden bevatte maar ik zal een andere downloaden.

In ieder geval bedankt

Groeten,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 18

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...