Gast maikangenent Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 Hallo, Ik ben nieuw hier en zit met een probleem. Ook ik heb bittorent gedownload. en ook ik zit met het probleem van het gele bolletje. nu heb ik alles al geprobeerd! Ik heb veel topics gelezen over dit probleem. Ik heb de poorten open gezet zoals beschreven, ik heb mijn firewall uitgezet., maar nog steeds dat gele bolletje!!! ik heb ook een klein legaal bestand gedownload maar nog steeds dat gele bolletje. hij komt gewoon niet verder dan 7 kb. wel hebben we 2 computers. van allebei is de firewall uitgezet.. Wie kan mij helpen???!?!?! Allvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 Heb je ook de poorten in je router geforward? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast maikangenent Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 en hoe doe je dat?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast maikangenent Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 ik heb m trouwens wel geforward en ook open gezet zie ik net.. ik weet t anders ook niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 komt het bestand niet verder dan 7kb/s of gewoon 7 kb? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast maikangenent Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 niet verder dan 7 kb/s ik heb deze handelingen verricht: ik heb de router via internet ingesteld op de poorten 6881-6889 ik heb voor de zekerheid de firewall uitgezet maar nog wordt ie niet sneller. nu hoorde ik dat je op je op je modem / router iets uit moet zetten (gewoon het apparaat zelf dus) maar dat weet ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 maikangenent schreef: niet verder dan 7 kb/s ik heb deze handelingen verricht: ik heb de router via internet ingesteld op de poorten 6881-6889 ik heb voor de zekerheid de firewall uitgezet maar nog wordt ie niet sneller. nu hoorde ik dat je op je op je modem / router iets uit moet zetten (gewoon het apparaat zelf dus) maar dat weet ik niet. Een extra apparaat is onzin. Heb je die poorten die je geforward hebt in je router ook gebruikt voor je BT client? Dus heb je dat goed ingesteld? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 of je hebt een download die uit zichzelf gewoon traag is of niet genoeg geseed wordt. Niks aan te doen, je zou een andere download kunnen proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie