Gast billythekid Geplaatst September 24, 2007 Delen Geplaatst September 24, 2007 ok ten eerste weet ik al niet of ik het wel goed doe heb dus bittorrent 6.0 gedownload en dan via piratebay de url opgezocht van de film die ik wil downloaden via piratebay en die heb ik dan ingegeven in bittorrent via "add torrent via url" ik weet dus niet of dit correct is :S en ten tweede de film download wel, maar hij download enorm traag en af en toe staat er dat het nog 5 dagen duurt en soms dat het nog maar 1 dag duurt :s ben nu al 4 uur aan het downloaden en zit aan 3% :s is er een manier om het downloaden sneller te laten verlopen ? alvast bedankt groetjes billy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst September 24, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 24, 2007 die is er ja. om te beginnen kijken hoeveel seeders en leechers er zijn je firewall instellen je poorten open zetten www.portforward.com seeders: zij het aantal mensen dat die het bestand voor 100% binnen hebben en die aan het uploaden zijn (wordt meestal aan gegeven met een S) leechers: zij mensen die het bestand aan het downloaden zijn (wordt meestal aan gegeven met een l) dus hoe meer seeders hoe beter btw je hoeft de link niet te kopiëren. als je op the piratebay klikt op download torrent dan krijg je een klein bestand die automatisch wordt geopend door je torrent programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast billythekid Geplaatst September 25, 2007 Delen Geplaatst September 25, 2007 hmm ok de laatste stap klopt niet bij me heb router smc 2804wbr en de laatste stap dus het inloggen lukt wel maar dan die virtual services dit scherm komt helemaal niet overeen met het scherm dat er in de handleiding gebruikt word en ik download nog steeds aan 25 kb per seconde :s iemand enig idee hoe dit komt ? greetz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst September 25, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 25, 2007 heb je een static ip aangemaakt ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast billythekid Geplaatst September 25, 2007 Delen Geplaatst September 25, 2007 euhm heb die stappen wel uitgevoerd ja maar bij server names heb ik maar 1 ip adress en dan zegt men dat ik ergens moet naar bellen fzo :S is er een andere manier om die static ip te maken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst September 26, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 26, 2007 je kan dit proberen http://www.zyxel.nl/support/z021.html O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
mohammedb Geplaatst September 26, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst September 26, 2007 Bittorent als client zuigt Neem utorrent of azureus (www.utorrent.com) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie