Gast juliannoteboom Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 kan iemand me helpen. ik heb net een omgebouwde ps2 gekocht en een paar spellen gedownload van emule en die gebrand met dcd decrypter. maar als ik hem 1 keer gespeeld heb en de volgende dag het spel weer wil spelen dan doet hij het niet meer! wat doe ik fout? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 in de ps2 zit toch een kaart wat onthoudt wat je scores zijn en waar je in het spel bent? Volgens mij kan je gewoon opslaan op die kaart (de naam weet ik ff niet), maar ik zal t ff navragen bij een vriend Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast juliannoteboom Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 ja maar als ik het spel 1 keer heb opgestart dan doet hij het maar de 2e keer doet hij het niet meer! heb ik de dvd dan verkeert gebrand of ligt het aan mijn ps2? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 je heb je ps2 omgebouwd he... dan heb ik veel verhalen dat de ps2 dan niet egt goed meer werkt dus ik denk dat het aan allebei ligt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie