kaasbroodje Geplaatst September 22, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 22, 2007 heeft iemand ervaring met dit programma ??? heb het zelf namelijk net geïnstalleerd maar snap niet precies hoe dit werkt download link http://www.crossloop.com/download.html omschrijving CrossLoop is een screensharingsprogramma. Het programma laat je als het ware de andere pc besturen, compleet met muis en toetsenbord. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer je een probleem op een andere pc probeert op te lossen. Alle sessies die met CrossLoop worden gemaakt, zijn tevens veilig. Ze worden namelijk met 128-bits gecodeerd en vereisen een toegangscode. Begin deze maand is CrossLoop bijgewerkt naar versie 1.11. De veranderingen zijn onbekend gebleven. changelog: * CrossLoop Version 1.11 Nieuw! * Capaciteit bestandsoverdracht Nieuw! * Schakelregelaar om samenwerking makkelijker te maken Nieuw! * Alleen bekijken en modi voor besturing delen Nieuw! bron: http://www.techzine.nl/downloads/15292/CrossLoop-1.11.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 24, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 24, 2007 Ik ken het pakket niet. Maar was dit niet gemaakt door die nederlandse studenten? Ik zal er ook even naar kijken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Tom Geplaatst September 24, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 24, 2007 Op zich wel mooi, maar gebruik je het zo vaak dan? Ik zit eigenlijk nergens anders dan hier op deze PC. Ja ok, af en toe op school, maar dan wil ik toch niks met deze computer hier. Waar gebruik jij het voor dan, behalve reparaties? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
kaasbroodje Geplaatst September 24, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst September 24, 2007 me ouders hebben regelmatig problemen met de pc beneden als ik boven zit kan ik soms meerdere keren per avond naar beneden om me ouders te helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie