thadiva Geplaatst September 22, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 22, 2007 hallo allemaal! hier een nieuwe filmliefhebber die zijn computer dag en nacht laat draaien voor de leukste films. omdat ik problemen heb met het uitpakken van de films ga ik hier even kijken of ik het antwoord kan vinden. groetjes jap Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Eagles Geplaatst September 22, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 42 Delen Geplaatst September 22, 2007 WELKOM JAP test je filmkennis in de huiskamer daar is een movietrivia voor de echte filmkenner!! verder hoop ik dat je alles kunt vinden zo niet dan horen wij het wel O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie