vonhanco Geplaatst September 21, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 21, 2007 hallo allemaal, aangezien ik een leek op de pc ben, dacht ik op deze forum vind ik beslist de HOOGNODIGE Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Eagles Geplaatst September 22, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst September 22, 2007 WELKOM vonhanco :welkom: hier vind je alles en als je het niet vind kun je het altijd nog vragen blader maar eens door deze site en als het niet lukt horen wij het wel O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie