Davido de Genre Geplaatst September 21, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 21, 2007 Hallo ik heb een vraagje over FIFA 07 online voor de PC. Ik heb het spel geinstalleerd en ik kan het gewoon single mode spelen. Maar dan ga ik naar SPELTYPEN-->ONLINE SPELEN en kom ik terecht in de EA online,waar er telkens staat dat er mogelijk geen internet verbinding is. Maar dan heb je ook al een account nodig bij EA,om online te spelen. En als ik dan in windows naar de elektronsiche registratie van EA ga,word er gekeken of ik verbinding heb,en dan komt het bericht dat ik die niet heb,terwijl internet het gewoon helemaal doet :-[ En als ik trouwens op EASOinstaller klik,waar je volgens de readmefile moet zijn voor online,gebeurt er gewoon niks,helemaal niks. Weet iemand wat er aan de hand is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Tom Geplaatst September 21, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 21, 2007 Heb je de originele versie of een gedownloade? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Davido de Genre Geplaatst September 21, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 21, 2007 Ik heb de originele,net nieuw gekocht gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Tom Geplaatst September 21, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 21, 2007 Hmm... toen ik Fifa 07 kocht, kon ik gewoon op internet spelen. Misschien moet je poorten openzetten voor Fifa online. Poort daarvoor is 3658. Voor de rest zou ik niet weten wat het probleem zou kunnen veroorzaken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Davido de Genre Geplaatst September 22, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 22, 2007 Hmm... toen ik Fifa 07 kocht, kon ik gewoon op internet spelen. Misschien moet je poorten openzetten voor Fifa online. Poort daarvoor is 3658. Voor de rest zou ik niet weten wat het probleem zou kunnen veroorzaken. Vreemd,ik heb nou de poorten opengezet bij FIFA die ik moest doen,maar maakt nog steeds geen verbinding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie