e123 Geplaatst September 20, 2007 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 20, 2007 Hee! Wanneer ik een film probeer te converteren, gaat het allemaal goed. Totdat hij klaar is met converteren en ik een dvd wil branden, als ik een dvdtje erin stop zegt ie dat die dvd write protected is ofzo, maar het zijn gewone dvd recordebles van philips. Hoe kan ik het op een dvdbranden?? Miss met een ander programma? En hoe lang duurt het ongeveer om een dvd te branden? En in de map waar de film in is geconverteerd staan bup en ifo bestanden en vlc media files, klopt dat?? Alvast bedankt!!! groetjes Esther Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Niels. Geplaatst Oktober 5, 2007 Bijdragen: 950 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/07 Status: Offline Actief: April 27, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 5, 2007 Misschien ligt het aan wat voor dvd's je hebt ? DVD-R of DVD+R? Ik weet niet cker of het hier aan ligt , maar je kunt het proberen Niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 950
mohammedb Geplaatst Oktober 5, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Oktober 5, 2007 Je kan hem gewoon even het beste met Nero branden. En wat betreft die files dat klopt en het branden van een DVD duurt ongeveer 30-45 minuten. Dat zou wel vreemd zijn maar als ik het goed begrijp probeer je dus te branden vanaf de files op je hardeschijf dus niet te kopieeren van een andere DVD. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie