Spring naar bijdragen

Downloaden met BitTornado

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste medelezers,

Ik heb recentelijk BitTornado op mijn PC geïnstalleerd, maar bij het downloaden bereik ik maar een snelheid van 10 tot 25 kB/s en het bolletje blijft ' GEEL'

Ik heb in de forums reeds meermaals hetzelfde probleem aangetroffen, maar geen van de voorgestelde oplossingen brengt mij enig soelaas. Volgens mij heb ik alles gedaan om er voor te zorgen dat het downloaden goed moet gaan.

In bittornado --> volgende instellingen gekozen (via antwoorden in Uw forum en via een aantal websites):

Poorten range: 10000 -10010 ( ipv 6881-6889)

Default Rate Setting: automatic

UPnP port forwarding: disabled

Mijn router is een Linksys WRT54GC , met static adress en de bovenvermelde poorten (10000-10010 geopend TCP + UDP).

Vervolgens heb ik in mijn firewall van SP2 van Windows XP Bittornado als uitzonderingsprogramma geselecteerd.

Nadien heb ik de firewall van PC + anti-virusprogramma + firewall router gewoon uitgeschakeld, maar geen resultaat, geel bolletjes blijft branden en snelheid tussen 10 en 25 kB/s

Op dit moment weet ik niet hoe ik dit moet oplossen.

Hopelijk is of zijn er ervaren gebruiker(s) die mij zouden kunnen/willen helpen.

Met hartelijke dank voor uw moeite.

Vriendelijke groeten,

Anne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Als je deze handleiding van je router volgt, moet het goedkomen.

Dan gaat het gele bolletje weg en haal je hogere snelheden:

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Linksys/WRT54GC/BitTornado.htm

Gr,

R.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

dat is zeer vaag als je al die dingen heb gedaan hoort je bolletje geel te worden

als het echt niet lukt kan je altijd nog een andere torrent cliënt proberen. zelf gebruik ik utorrent 1.6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  

Beste Robin en Kaasbroodje,

Ik heb de instellingen van router en Bittornado nog eens extra doorgenomen en uiteindelijk bij de Pref van Bittornade de optie Randomize uitgevinkt en plotseling begon alles te versnellen en is ook het indicatiebolletje groen geworden.

Ik weet niet echt wat dit uitvinken van de optie Randomize teweegbrengt, maar alles werkt nu voortreffelijk

Met dank aan jullie snelle en deskundige hulp

Ann

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

het kan zijn dat als je randomize aan heb staan dat bitornado iedere keer een andere poort gebruikt. zo iets denk ik dat het zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...