scofield Geplaatst September 19, 2007 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 19, 2007 Hallo Allemaal, Ik heb een probleem met Limewire, want hij wil geen verbinding maken. Mijn internet doet het wel gewoon goed. Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium. Router : E-tech Wireless Broadband Router (WGRT04) Modem : Speedtouch ADSL Firewall : Geen, alleen Windows Firewall (ook geen verbinding als Windows Firewall uit staat) Ander downloadprogramma Azureus heeft wel verbinding en kan downloaden. Ligt dit aan mijn Portforwanding misschien? Iemand een idee? b.v.d. Rutger Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Robin Geplaatst September 19, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 19, 2007 Waarschijnelijk heb je in het begin aangevinkt dat Limwire niet van een Gnutella netwerk mag gebruik maken, hierdoor kan hij geen verbinding maken. Dus ergens in de opties even aanvinken dat het wel van een Gnutella netwerk gebruik mag maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie