Limburg2007 Geplaatst September 19, 2007 Bijdragen: 145 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 27, 2011 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 19, 2007 hallo allemaal Ik ben bezig met een verslag voor mijn opleiding in word 2007. Maar ik wil pas vanaf de vierde pagina paginanummering op de pagina zetten. Maar ik weet niet hoe ik dat kan instellen. Ik weet wel de eerste pagina in te stellen. Maar de eerste 3 pagina's van mijn verslag hoeven geen paginanummering te hebben. Hoe kan ik dat instellen? Bedankt alvast. René ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 145
ma.blok Geplaatst September 19, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst September 19, 2007 Hoi, Ik weet dat WORD 2007 anders werkt als de vorige edities maar volgens mij moet je dat in de kop/voettekst kunnen instellen. In word op de knop beeld drukken en daar kop/voettekst selecteren. Je krijgt nu een soort popup met een aantal knoppen. Selecteer daar knopje pagina nummer opmaken. Daar kun je bij pagina nummering aangeven vanaf welk nummer er genummerd dient te worden. En anders maak je van de eerste drie pagina's een apart word document en kun je het verslag met pagina nummering opslaan. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie