Spring naar bijdragen

Word 2007

Limburg2007

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  145
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

hallo allemaal

Ik ben bezig met een verslag voor mijn opleiding in word 2007. Maar ik wil pas vanaf de vierde pagina paginanummering op de pagina zetten. Maar ik weet niet hoe ik dat kan instellen. Ik weet wel de eerste pagina in te stellen. Maar de eerste 3 pagina's van mijn verslag hoeven geen paginanummering te hebben.

Hoe kan ik dat instellen? Bedankt alvast.

René ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 145
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Ik weet dat WORD 2007 anders werkt als de vorige edities maar volgens mij moet je dat in de kop/voettekst kunnen instellen. In word op de knop beeld drukken en daar kop/voettekst selecteren. Je krijgt nu een soort popup met een aantal knoppen. Selecteer daar knopje pagina nummer opmaken. Daar kun je bij pagina nummering aangeven vanaf welk nummer er genummerd dient te worden.

En anders maak je van de eerste drie pagina's een apart word document en kun je het verslag met pagina nummering opslaan.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...