Spring naar bijdragen

Videobanden met copiëerbeveiliging.

sjako

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

In de tijd dat de videocassette plaats ging maken voor de DVD heb ik bij videotheek uitverkopen diverse films gekocht,maar ook heb ik veel gewone koopvideo`s. Het zij allemaal uinieke en dikwijls zeldzame films die niet meer te krijgen zijn.

Het maakt niet uit hoe ik copieer, met videorecorder op DVDrecorder,of met een Dazzle op PC enz,dat is van later zorg.

Waar het mij nu om gaat is dat ik gehoord heb dat de meeste voorbespeelde banden een copiëerbeveiliging hebben en bij copiëren de kwaliteit sterk achteruit gaat. Is dit zo,en zo ja,is er een methode om dit te omzeilen? Ik heb er destijds namenlijk netjes voor betaald,en het feit dat er over enkele jaren geen recorders meer te koop zijn,zou het verlies betekenen van mijn verzameling.

sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

ik heb ooit een keer geprobeert om een diney-film te copiëren van video naar video (lang geleden).

Doordat de copie rare dingen deed wat betreft beeld ( de kleuren verdwenen en kwamen weer terug enz.) ben ik dingen gaan proberen. Als ik de verbinding tussen de 2 video's met een scart-kabel liet verlopen ging het resoluut fout, maar door gebruik te maken van een ordinaire antennekabel deed de kopie in ieder geval geen rare dingen meer. Natuurlijk gaat kwaliteit achteruit. Maar tja ....

Kun je die films niet beter Downen en met ondertiteling branden. Ik denk dat dit qua tijd niet veel langer zal duren maar de kwaliteit zal zeker beter zijn als de kopie en waarschijnlijk zelfs beter als het origneel dat je al bezit.

Groetjes Bas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 10
  • 598

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Actief:  

Ja,het probleem is echter dat de meeste films niet te downloaden zijn en/of de subs niet.Te zeldzaam.

Ik ga het dus proberen met een kabeltje,maar hoe gaat dat dan qua aansluiting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123

• Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

coax kabel vanuit de uitgang van de videospeler naar de ingang van de recorder.

Ik hoop dat je lukt, mij lukte het destijds wel.

Groetjes Bas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 10
  • 598

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...