Gast nummer1dj Geplaatst September 15, 2007 Delen Geplaatst September 15, 2007 heb pasgeleden een vraag gesteld op het forum en dat was over het volgende onderwerp inplaats van film met geluid letterlijk de mappen video/audeo ts gebrand -------------------------------------------------------------------------------- ik brand nu al een paar jaar films op de zelfde manier en nooit echte problemen gehad maar nu lijkt het wel niet meer te lukken als of ik in eens iets aan de instellingen heb veranderd waar ik niets van weet. na het parren en rarren brand ik mn films altijd met nero express en dat gaat me al een paar jaar goed af zonder problemen. maar als ik na het rarren mn film brand blijkt hij steeds de mappen video/audio ts letterlijk op de schijf te hebben gebrand, waar kan dat aan liggen? ik weet nu wel waar het aan ligt maar niet hoe ik het moet oplossen. als ik klaar ben met branden controleer ik hem altijd eerst maar ik krijg dat beeldtje niet meer na dat ik de dvd er in heb gestopt met de keuze met en hoe de film afgespeeld moet gaan worden. ik wil dat graag met win.med.player. via deze com lukt het ook al niet. hulp is zeer welkom. :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
ma.blok Geplaatst September 15, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst September 15, 2007 Hoi, Ik weet van je probleem (je hebt het er in een ander topic ook al eens over gehad) Wat je nog zou kunnen proberen is het volgende; - Installeer dvdshrink (dat kun je in dit topic doen) http://www.duken.nl/content/view/408/6/ - Volg de handleiding vanaf dvdshrink Eenmaal dvdshrink geïnstalleerd kun je daar je film inladen (staat omschreven) het is eigenlijk een comprimeerprogramma maar ik gebruik hem zelf ook om mijn films te checken. Toch ook nog even een vraag aan jou. Welke versie van NERO heb je? Laat even weten of het op deze manier lukt (of niet, anders gaan we verder kijken) Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Gast nummer1dj Geplaatst September 20, 2007 Delen Geplaatst September 20, 2007 ik heb nero 7 premium. ik gebruik altijd eigenlijk nero express om te branden. vind het een stuk sneller gaan dan de handelingen met vision. maar ik ga het nog effe proberen met shrink en dan laat ik het effe weten. erwin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie