Spring naar bijdragen

poort openen (probleem)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/09/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb alle handelingen gevolgd volgens de handleidingen en aanwijzingen op het forum hier. Ik strand alleen bij het openen van een poort via http://www.portforward.com/ bij het inloggen op de website van de modem.

Na het ingeven van het network paswoord (geen idee wat dat is) dus laat het blanco en geef enter krijg ik een blanco pagina met de mededeling HTTP/1.0 401 Authorization required.

Computer is van een bedrijf geweest dus daar zal het probleempje wel uit voortkomen, kan ik dat omzeilen is er een andere oplossing?

ps krijg bij Azureus wel NAT is ok, alleen bij de test geeft hij aan dat de poort niet open is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...