Gast kirkhettfield Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 Elke keer als ik een bittorent aan het downloaden ben blokkeert het na een tijd. Het kadertje zelf blokkeert niet. Je kan nog op alles duwen maar de download stopt gewoon. Weet iemand hoe dit komt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 31, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 dat klinkt redelijk apart, heb je firewalls of iets degelijks? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kirkhettfield Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 nee Als ik een torrent open begint hij te downloaden en na een paar minuutjes stopt hij plots met downloaden, vind het heel raar. Ga het eens proberen met die ABC Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 tsja... je kan ook je compu ff scannen op spyware of het kan liggen aan een update van servicepack 2 (heb ik ook problemen mee gehad, me compu viel uit en startte niet meer op. Als je dat krijgt: SYSTEEMHERSTEL). Probeer Azureus anders ff of Bitlord Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kirkhettfield Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 Heb nu mijn computer eens gescant op spyware en virussen en ga nu kijken of het nu gaat gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie