Ricardo_058 Geplaatst September 11, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 11, 2007 Heey mensen, Ik heb dat topic eens gelezen over ditzelfde spel. Ik volg die serie elk jaar eigenlijk en ben dus ook in bezit van dit spel. Echter, in de andere topic ging het om een gedownloade versie, deze is de originele CD versie... Vandaar dat ik er nog een topic over maak. Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Ik vond dat het spel niet lekker liep na het installeren van een patch die er juist voor moest zorgen dat dat wel zo was. Dit werkte dus niet.. Ik besloot om eens opnieuw te installeren. Alles klaar en ik wou gaan spelen, vraagt het spel (wat beveiligd is door Starforce) om mijn serialcode. Nou niks aan de hand dacht ik want die staan doorgaans op de hoes of in het boekje.. Nou geen van beiden dus!!! > Ik heb alles binnenstebuiten gekeerd maar kon totaal niets vinden. Nu heb ik wat forums bezocht maar daar werd ik er ook niet wijzer van dus ik denk ik probeer het hier... Is er iemand die weet hoe ik aan een serial kan komen ergens??? Bedankt alvast! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
DutchFighter Geplaatst September 13, 2007 Bijdragen: 378 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/06 Status: Offline Actief: November 27, 2012 Delen Geplaatst September 13, 2007 euhm als hij officieel gekocht is en ik weet niet hoelang je hem hebt maar ik zou ff mee terug gaan naar de winkel waar jehm hebt gekocht O0 want dit is eigenlijk niet echt normaal :police: Grtz, DutchFighter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 378
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie