Spring naar bijdragen

Serial Pro Cycling Manager 07 (GEEN DOWNLOAD VERSIE)

Ricardo_058

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heey mensen,

Ik heb dat topic eens gelezen over ditzelfde spel. Ik volg die serie elk jaar eigenlijk en ben dus ook in bezit van dit spel. Echter, in de andere topic ging het om een gedownloade versie, deze is de originele CD versie... Vandaar dat ik er nog een topic over maak.

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Ik vond dat het spel niet lekker liep na het installeren van een patch die er juist voor moest zorgen dat dat wel zo was. Dit werkte dus niet.. Ik besloot om eens opnieuw te installeren. Alles klaar en ik wou gaan spelen, vraagt het spel (wat beveiligd is door Starforce) om mijn serialcode. Nou niks aan de hand dacht ik want die staan doorgaans op de hoes of in het boekje.. Nou geen van beiden dus!!!  >:( Ik heb alles binnenstebuiten gekeerd maar kon totaal niets vinden.

Nu heb ik wat forums bezocht maar daar werd ik er ook niet wijzer van dus ik denk ik probeer het hier...

Is er iemand die weet hoe ik aan een serial kan komen ergens???

Bedankt alvast!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

euhm als hij officieel gekocht is en ik weet niet hoelang je hem hebt maar ik zou ff mee terug gaan naar de winkel waar jehm hebt gekocht O0 want dit is eigenlijk niet echt normaal  :police:

Grtz,

DutchFighter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 378

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...