wenz Geplaatst September 11, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 11, 2007 Na veel poberen is het me toch gelukt om beeld en geluid op dvd te branden. Ik had de handleiding die hier op duken.nl staat gevolgd (convertXtoDVD). Toen ik de dvd afspeelde op mijn dvdspeler merkte ik dat de ondertiteling niet overeenkwam met hetgeen wat ze zeiden. De ondertiteling kwam ietsjes te vroeg!! Iemand een verstandige uitleg hoe dit kan? Dankje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
basbulletje Geplaatst September 11, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst September 11, 2007 Voordat je de film brand even de ondertiteling controleren met subtitle workshop. Timing kun je dan bijstellen. Wanneer je dit gewoon standaard even doet weet je zeker dat de ondertiteling aan begin en eind nog gelijk lopen met de film en zit je je tijdens het kijken van de film niet constant te ergeren. O0 groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
wenz Geplaatst September 11, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 11, 2007 hey!! tis eindelijk gelukt! haha merci he doeii xxx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
basbulletje Geplaatst September 11, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst September 11, 2007 graag gedaan blij dat ik je heb kunnen helpen Groetjes Bas O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie