rienk Geplaatst September 11, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 11, 2007 Misschien dat iemand op dit foreum een antwoord weet.......... Ik wil 3 of 4 films op 1 dvd. Daarbij wil ik nederlandse subs en nederlandse + engelse audio. Ik converteer geen avi bestanden maar gewoon video Ts bestanden. Na veel en lang uitproberen van diverse programma's hiervoor leek het uiteindelijk te lukken met Convertxtodvd. Een mooi programma, heel snel, heel makkelijk. Menu maken aangeklikt, audio streams en sub streams aangeklikt...perfect. Uiteindelijk resultaat is dat na het branden ik 4 films met een menu op dvd heb staan van goede kwaliteit met 2 soorten audio (nederlands en engels) MAAR GEEN SUBS........aaaaarrrrggghhhhhhhh Weet iemand wat er fout gaat????????????? Alvast bedankt voor de reacties Vriendelijke groet Rienk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
ma.blok Geplaatst September 11, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst September 11, 2007 Hoi, Als het goed is staan je subs er gewoon bij. Even met je afstandbediening de subs selecteren. Anders wellicht in het menu van je speler zelf wat instellingen veranderen (kan ook aan de beeldinstelling liggen) Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
rienk Geplaatst September 12, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 12, 2007 Heb nog eens de afstandsbediening en instellingen bekeken maar niks hoor, ik heb geen subs............... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie