Gast nummer1dj Geplaatst September 9, 2007 Delen Geplaatst September 9, 2007 ik brand nu al een paar jaar films op de zelfde manier en nooit echte problemen gehad maar nu lijkt het wel niet meer te lukken als of ik in eens iets aan de instellingen heb veranderd waar ik niets van weet. na het parren en rarren brand ik mn films altijd met nero express en dat gaat me al een paar jaar goed af zonder problemen. maar als ik na het rarren mn film brand blijkt hij steeds de mappen video/audio ts letterlijk op de schijf te hebben gebrand, waar kan dat aan liggen :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast jezus Geplaatst September 9, 2007 Delen Geplaatst September 9, 2007 Je kan films het beste met Nero Burning Rom branden, dat is de meest gebruikelijke manier. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie