Spring naar bijdragen

ik heb geen image voor me sims2..

Marajana

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik heb een probleem.

ik hoop dat jullie me daarmee een handtje verder kunnen helpen.

ik heb sims 2 +11 uitbreidings pakket gehad (niet de oringenel). en ik ik heb alles uitgepak. maar hij geeft steeds aan dat ik de juiste cd rom moet plaatsen, nou ik dacht ik download wel deamon tools. en dat heb ik ook gedaan. en ik weet hoe deamon tools een beetje werk. alleen ik zie geen een image staan in de map waar de sims 2 staat op me pc :-\ .. kan ik niet zoiets downloaden ofzo?

weet iemand wat ik nu moet doen?

alvast bedankt

MVG,

Marajana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  378
  • Actief:  

euhm mischien heb je hem over het hoofd gezien check de readme.txt of .NFO bestand dat er bij zit gevoegt voor het geval je niet weet hoe je een NFO moet openen rechtermuisknop openen met kladblok als het daar niet instaat zit er geen image file bijgevoegt denk ik als je een image file wilt gebruiken kan je die hier downloaden www.gamecopyworld.com ik weet het niet cker maar je kan ook eventueel een no-cd crack downloaden deze kan je downloaden hier www.megagames.com ga naar trailers en zoek de game op ga naar game fixes en je vindt het

ik hoop dat het werkt  O0

Grtz,

DutchFighter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 378

• Bijdragen:  126
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

heey marajana ,

heb je de sims wel geinstalleerd?? want als het gewoon geinstalleerd was dan moet je een crack proberen te vinden, dan heeft het nix met deamon te make.

groete appelsap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 126

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...